mocca.design

blog o interijerima, dizajnu, umjetnosti i lijepim stvarima

Shopping: Zara Home


Zapravo sam samo htjela kupiti držače za zavjesu za tuš, a na kraju sam izašla iz trgovine sa 5 stvari (koje mi naravno sve trebaju…naravno). U Zara Home sam do sad bila samo jednom. Sad znam i zašto. Ne mogu se požaliti na izbor ali sam uvijek znala prepoznati je li nešto vrijedno toliko novčića ili nije. No, prednost takvih trgovina su najbolja sniženja. Dok se neki hvale sa ooogromnih 20, 30 ili 40%, drugi u koje inače rjeđe zalazim spuste cijene i do 70%. Gdje sam stala? Aha, držači zastora (59 kn):

Napokon sretna što sam pronašla držače, nisam mogla a da ne zastanem kod stola sa sniženim proizvoda i produžim šoping listu na sljedeće:

2x jastučnice 29 kn/kom (prije 199 kn/kom!!!!????)

svijećnjak 12 kn (prije 49 kn)

držači za ubruse 29 kn, komplet od 4 komada (prije 119 kn)

Prilično dobar deal, zar ne?! Ako netko ne treba držače ubrusa, onda sam to ja. No mislim da će poslužiti kao dekor na polici jer bi bila šteta da leže negdje u ladici i čekaju večeru za 4 osobe koje u mojih 30 kvadrata sigurno neće biti. Sretno na ljetnim sniženjima!

1 responses to “Shopping: Zara Home

  1. Pingback: Zavjesa za tuš « mocca.design

Komentiraj