mocca.design

blog o interijerima, dizajnu, umjetnosti i lijepim stvarima

A zid?


Zadnjih nekoliko tjedana je bila…ludnica! Nisam ni stigla otići po nova vrata za kuhinjske elemente (update uskoro) a kamoli razmišljala o tome što staviti na zid koji će nakon što se makne tv, biti…pa…potpuno prazan (više o preuređenje ovdje i ovdje). Prvo sam mislila nešto sama napraviti, jer sam već prije napravila veliku sliku za predsoblje. No iako volim dobar uradi sam projekt, ovaj put bih htjela nešto originalno, posebno i kupljeno. Ne zato što imam viška novaca, već zato što imam još dosta stvari kojima se treba posvetiti i koje će mi oduzeti puno vremena, da neću ni stići razmišljati o slikama za zid (kao npr. planiram napraviti krevet, radni stol, konzolu itd. – znate, one jednostavnije stvari). Jako mi se sviđaju fotografije Massima Vitalia, ali ih si vjerojatno nikada neću moći priuštiti. No bila bih zadovoljna kada bih mogla naći nešto slično, pa ako imate neke prijedloge ili ideje, pišite (unaprijed hvala!)! Uglavnom mi se u zadnje vrijeme sviđa ideja sa jednom velikom slikom ili fotografijom, više nego galerija manjih slika ili fotografija. Nekako veliki formati, ako su naravno dobri, imaju taj wow efekt, posebno u malom prostoru. Za inspiraciju sam izdvojila nekoliko primjera…

 

1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12

Komentiraj