mocca.design

blog o interijerima, dizajnu, umjetnosti i lijepim stvarima

m stan 4


Već je petak? Iako sam prošli tjedan optimistično najavila slike novih kuhinjskih fronti, opet se stvari kreću vrlo, vrlo sporo. Zapravo stoje. Kuhinjske fronte su stigle (Juhu!), ali kako sam uz njih kupila i nove spojnice, jer su stare neupotrebljive, prije nego se sve montira moraju se izbušiti nove rupe jer nove spojnice ne odgovaraju starima (mislim da smo isto godište, uf). Kako sam sad već naručila nove fronte, bilo bi šteta da kuhinja ostane samo na tome. U novi plan sam ubacila i novu policu, umjesto gornjih ormarića, koja je u izradi i najvjerojatnije ju neću vidjeti dok ne bude gotova. Jako mi je bitno da je od pravog drveta, NE iverala. A izgledala bi otprilike ovako:

Sviđa mi se ideja sa ogledalom na pozadini police i kako prostor djeluje veći i svjetliji (plus, ogledalo sakrije držače kojima je polica pričvršćena na zid).

Prije nego zabava počne sljedeći tjedan, važno je napraviti plan što?kako?kada?:

kupaona:

– montirati drvenu policu na zid, vješalice, držač wc papira i držač za tuš

– sašiti pamučnu zavjesu za tuš

– kupiti nosač za zavjesu

kuhinja:

– skinuti postojeće viseće kuhinjske elemente i montirati novu otvorenu policu

– montirati vješalice

– zamijeniti kuhinjske fronte na donjim elementima

– presložiti ormariće

ostalo:

– skinuti zidne police i prekrečiti zid

– prebaciti tv na novo mjesto

– razmontirati podest

Da, ništa od mirnog, opuštajućeg godišnjeg odmora…

1 responses to “m stan 4

  1. Pingback: mocca.design

Komentiraj