mocca.design

blog o interijerima, dizajnu, umjetnosti i lijepim stvarima

Uradi sam: zavjesa za tuš


U ovom postu sam spomenula da ću zavjesu za tuš sama šivati i pokazala kako bi cijela kupaonicu trebala izgledati nakon manjih zahvata. Nisam slikala cijeli proces šivanja jer sam 1) usput gledala utakmicu i 2) još uvijek početnik kad je šivanje u pitanju. Rezanje i mjerenje, velikih komada tkanine mi baš i ne ide najbolje. Uvijek samo otprilike pogodim mjeru. No, ovdje, ovdje i ovdje sam pronašla vrlo dobre tutoriale ako se i sami odlučite na sličan pothvat.

Ideja je bila sašiti vanjsku pamučnu zavjesu koja će sakriti unutarnju, klasičnu gumenu zavjesu za tuš. Odnosno, proći jeftinije od ove varijante. Da, zavjesa za tuš je u mom životu stanu vrlo važna stavka! Moja trenutna situacija u kupaonici izgledao ovako:

Znam, žalosno. I da, to su klamerice (desno). Bilo je kasno na večer i morala sam improvizirati!!

Ali nakon 2,3m kepera sam dobila ovo:

Kako sve izgleda montirano nešto kasnije (fali mi držač za zavjesu koji ću nadam se uspjeti naći ovaj tjedan). A ovako bi sve otprilike trebalo izgledati (držite fige!):

Restoration Hardware

Jeste li možda negdje vidjeli sličan držač?

1 responses to “Uradi sam: zavjesa za tuš

  1. Pingback: Zavjesa za tuš « mocca.design

Komentiraj